piątek, 9 listopada 2012

Śniadanko i lizaki :3

Hej !
Od razu wyjaśniam przerwę na blogu.
A więc, od ostatniego posta chciałam zrobić pare dni przerwy. A tak się złożyło, że kiedy chciałam za niedługo wstawić post, to wyjechałam i wróciłam w poniedziałek w nocy.  We wtorek nie miałam czasu - szkoła. W środę kółko przedłużyło mi się o godzinę ;D (Przygotowania do konkursu)
Czwartek - konkurs interdyscyplinarny, Dziś - konkurs interdyscyplinarny. Ale w końcu znalazłam czas dla bloga, i dzisiaj pokazuję Wam śniadanko :D Trochę nie dopracowane... Ale CHYBA nie jest  AŻ tak źle ;D Z resztą, sami oceńcie w komentarzu :)




Pierwszy raz robiłam coś takiego, więc proszę o wyrozumiałość. 


Skromna ciastowa rodzinka ;D


Świąteczne lizaki :P
 


A do nich taki o to kubek/kosz :D


A tak wyglądają w nim :P :



Wiem, śniadanie niedopracowane :c
Ale i tak :
Proszę o opinie w komentarzu :)

+ Małe głosowanie : 

Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście ? 

- Liść
- Szczoteczkę do zębów
- Groszek

Głosujcie, i czekam na wasze opinie ! :D 




4 komentarze: