sobota, 24 listopada 2012

Maniek przedstawia.... :D

HEJ!
Dziś post krótki będzie ;)
   
GROSZEK













PIEGUSEK













CHRUPEK













PĄCZUSZKI :D
















+ NIE MODELINOWE ZDJĘCIA :
 MÓJ KRÓLIK WITA :D
 
 


                               Cześć, Maniek jestem :3






                                    Ale Marian też mi pasuje :D

                                   Jestem rasy Baran

I jestem BOSKI :3


To tyle na dziś :D
W następnym poście modelina, i ... mój drugi zwierzak :D







4 komentarze:

  1. Jejciu jakie ś•liczne O.o
    Maniek słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam króliki *-*
    a to co tworzysz - świetne ;]
    sama bym tak chciała ;]
    najbardziej mi się podoba modelinowy królik z kwiatkiem i serducho piernikowe *____*
    produkuj dalej ;*** i powodzeniea ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnniam te ciastka wyglądają na prawdzie ,że aż chce się je schrupać ;3

    OdpowiedzUsuń