czwartek, 15 listopada 2012

Tęczowy komplecik ^.^

Hej!
Dziś w poście tęczowo-kolorowo ^_^
Wczoraj zrobiłam kilka rzeczy, które dziś wam pokażę :3
Oczywiście nie każdy wyrób jest tęczowy :P :P
Jak narazie, są na otwartych szpilkach, bo nie miałam czasu zawiesić ich na biglach ;P
ps. zdjęcia znowu z kamerki, bo nie mam nawet kiedy wrzucić je na komputer :c PRZEPRASZAM!


TĘCZOWY LIZAK I SZTYFTY
SZTYFTY DO NIEGO (jeszcze nie doklejone do bazy :P)


Taki komplecik z tego będzie ^.^ :



Cytrynowe gofry :PP





Sushi :3 

Kawałek mojej ręki :c Musiałam przytrzymać :P



Bardzo, bardzo, bardzo przepraszam za jakość zdjęć !!! :C
Mam nadzieję, że nie przeszkodzi wam to w dodaniu komentarza ;>
Jak się wszystko podoba ?
Muszę przyznać, że zakochałam się w tym lizaku *.* A Wy?
Jak wam się podoba?
Nie mogłam Wam pokazać jeszcze dwóch wyrobów, gdyż złe światło mam :c
Ale zrobię zdjęcie i dodam w następnym poście :3 
Proszę, skomentujcie co Wam się podoba, a co nie :)
I do zobaczenia w następnej notce ;P
                                                                                    
                                                                                   eModelina ;)

3 komentarze:

  1. super zestaw :)
    masz super bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jakie super. Ja bym tak nie umiała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają w tym poście zdjęcia od 1 do 12 :D

    OdpowiedzUsuń