niedziela, 28 października 2012

:))

Cześć :) 
Chcę wam dziś pokazać kilka rzeczy :3


ZAWIESZKI MISIE












 
Zielona i różowa :3













Stworzone ze zwykłej modeliny fluorescencyjnej oraz astry :)
 


KOLCZYKI MISIE-BABECZKI













 














KRÓLICZEK Z KWIATUSZKIEM


Astra biała, żółta i czarna,
oraz różowa fluorescencyjna (zwykła)





Na dziś to wszystko :)
 Jak się podoba ?? Komentujcie !

A jako że za oknem śnieżek, dziś wzięło mnie na świąteczne wyroby ;P
Bądźcie aktywni! Komentujcie i obserwujcie !! :*


7 komentarzy:

  1. Misie babeczki skradły moje serce, są przesłodkie :) aczkolwiek króliczek i zawieszki misie też :)
    PS. pomyśl nad usunięciem weryfikacji obrazkowej, czasem utrudnia komentowanie, zamiast tego można ustawić zatwierdzanie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdjęte :) Dzięki za informację, bo nie miałam pojęcia że mam to ustawione xD Cieszę się że Ci się spodobały ;)

      Usuń
  2. Fajne :)

    ( może zaczniemy sobie komentować bardziej rozwimnięcie, np. co mi się podobało, a co nie? To ja zacznę, później ty;))

    Misie przypadły mi do gustu, a króliczek jest fajny, ale musisz dopracować szczególiki;)


    Zapraszam do siebie na nowy post, a w nim niesamowite pop tarts, kolejny mini konkursik i wiele innych atrakcji!!!
    Dodatkowo, jako pierwsza odpowiedziałaś na ostatni konkursik prawidłowo i dostałaś darmową reklamkę na moim blogu z opinią ;)

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, Dzięki :) Wiem wiem, króliczek to taki początkowy :P Ale już i tak się go pozbyłam, podarowując go koleżance :P Bardzo się jej spodobał ;P

      Usuń
  3. fajne rzeczy :)
    prowadzisz bardzo fajnego bloga! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. 35 yr old Librarian Nathanial Ashburne, hailing from Burlington enjoys watching movies like Blue Smoke and Gaming. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Grand Am. znajdz

    OdpowiedzUsuń