wtorek, 23 października 2012

Początek :)

 Hej! 
Jestem Emilka. Mój nick : Misia.    xd.
 Na tym blogu znajdziecie fotografie mojej biżuterii z modeliny :)
Mam wam dużo do pokazania! 
Może krótko powiem wam, jak zaczęłam.
 
  Jakieś 3 miesiące temu, koleżanka pokazała mi swój wyrób, spodobało mi się, i zaczęłam z nią lepić :D
Z początku nie lepiłam na biżuterię, ale tak sobie, dla przyjemności.
Teraz lepię biżuterię, którą sprzedaję u mamy w pracy :)
Niestety, dopiero dziś założyłam bloga, więc sprzedanych produktów nie zobaczycie :(
W różnych momentach nachodzą mnie inspiracje na nowe produkty, więc spodziewajcie się czegokolwiek :D

Na koniec zapytam jeszcze, co chcecie zobaczyć najpierw ? 
Pierwsze produkty, i oglądać jak poprawia się moje hobby,
Czy od newsów ? ;D

                            Misia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz